Merhaba kızlar kızım 2 buçuk yaşında doğduğunda dalının deterjanını kullandım biraz daha sonra green clean almaya başladım büyüdü artık ve hergün çok fazla çamaşırımız oluyor ve deterjan biraz bütçeyi zorluyor temiz içerikli uygun bulduğunuz beğenip kullandığınız bir marka var mi eşim artık büyüdü bizimkilerle yıka diyor ama ben yıkamak istemiyorum aynı deterjanı kullanan var mi çocuğuyla