İkinci el bi mağazadan dolap ve şifonyerini aldık (4500₺)
Yine ikinci el birde anne yanı ahşap besiklerden buldum 500₺ yatağı cibinligi içinde,benimde oda yapma gibi bi düşüncem yoktu ama eşyaları kendi dolabımda sigmayip ortada kalınca bu şekilde yaptık gün geçtikçe hersey daha da pahalanıyo alma imkanı varken alip küçükte olsa bisey yapalım dedik işte 😕