Minikmucize_1 Hanımlar 15 haftalık hamileyim karnıma fırından tepsi alırken tepsinin kenar kısmı girdi ama baya girdi yani bişey olur mu
eylulicten Minikmucize_1 hicbir sey olmaz canim bebisi o icindeki su koruyor ama kanama lekelenme olursa hemen doktor 👩⚕️