Kızlar beni bilen bilir 37+3 haftalıkken kuzenimin düğünü vardı gittik düğüne ben yerimde durur muyum tabiki de hayır.Bol bol halay çektim üstüne bide eşimin halasını çok severdim onun vefat haberiyle çok çok üzüldüm saat 10 gibi eve geldik benim sancılar başladı düzensizdi ama çok kuvvetliydi duramadım saat 12 gibi hastaneye geldik eşimle ve annemle hastanede etlik şehir hastanesi kızlar çok temiz çok memnun kaldım doktor muyane etti ve açılman var doğumun başlamış dedi yatışın yapılsın dedi neyse yattım o andan başladı ertesi gün yediye kadar sabah yedide kendi sancılarım doğum için yeterli olmadığı için suni sancı verildi Allah’ım yok böyle bişey ya ölüp ölüp drildim keşke evde suyum gelene kadar bekleseydim dedim saat 12 de doğuma aldılar beni bir saat içinde kızıma kavuştum çok şükür şu an yanımda yatıyor göğüslerim uçları yok ve o kadar zorlanıyorum ki anlatamam bunca zorluk sıkıntı herşey bebeğim için kesinlikle çektiğime değdi darısı isteyenlerin ve doğumu bekleyenlerin başına