Nzl38 Bazı doktorlar yaptırılması taraftarıyken bazıları yaptirilmaması taraftarı ,bu bile bir şaibe olduğunun kanıtı, benim doktorum gerek görmedi, şeker ölçüm cihazı aldım eczaneden her gün ölçüyorum ,yazıyorum bir deftere ,doktorum kontrol edecek ,sonuçlarima göre gerekli görürsek o zmn en son ihtimal yaparız yükleme dedi ❤️ cihazlar 100 TL den başlıyor 350 TL ye kdr var bilgin olsun canım , hepimiz bebeğimizin iyiliğini istiyoruz ,o yüzden bahsetmek istedim böyle de bir seçenek var , doktor Kağan Kocatepe de yaptırmak istemiyorsaniz tek çaresi cihaz alıp her gün ölçmeniz demişti… Canan Karatay zaten şeker yüklemesine direk karşı , ama mesela Banu Çiftçi yaptırılması taraftarı, yani karar senin ve senin şu an takipli olduğun doktorunun🌷🌷🌷