Arkadaşlar merhaba iki bacağımda da eritema nodozum denilen kızarıklar çıktı içinde nohut büyklüğünde bezeler var kızarıklar morluğa dönüyor bacağım çürümüş gibi görünüyor yaşayan var mı nasıl düzelir önerilerinze ihtiyacım var genellikle kadınlarda oluyomuş