sunaelmas Merhabalar internette görmüştüm gebelikte bal yemek bebekte gıda zehirlenmesine yol açıyormuş bu doğru mu tüketen var mı
1prensannesi__ sunaelmas Hergün tereyağla kaşık kaşık yiyorum çok şükür bebeğimin kilosu sağlığı gayet yerinde
Nurr_22_22 sunaelmas herseyin fazlası zarardır hergun olmasa da haftada bir iki kere tüketiyorum her gece ballı süt içiyorum sıkıntı olmadı
berceste5155 sunaelmas hamileliğim boyunca sık sık ballı süt tükettim ve kahvaltımızdan hiç eksik olmaz kızım sapasağlam çok şükür dozunda tükettiğiniz sürece bir şey olmaz
sedamom00 Kız bal zararlı olur mu faydalı her sabah kocaman ekmeğe bal ve tereyağ sürüp yıyorum akşam da sütün içine