Mahinur_2 Avent biberon emziği olarak 1m+ kullanan ya da almayı düşünen var mı arkadaşlar ben 0+ değilde 1 numarayı tercih ettim 2 delikli kullanan varsa yazarsa sevinirim😊
Mahinur_2 Karman34 bende aldım bugün sipariş verdim 1m+ 2 delikli aldım umarım geniş olmaz sen kaç numara alıcaksın
Mahinur_2 Tunahan_rumeysa16 ben Amazon’dan aldım internet üzerinden yani 103 tl di trendyolda da o civarda olması lazım e bebeği bilmiyorum ama fiyat olarak bakmadım ona canm