PyrzAyz elifcicek_07 Çok teşekkür ederim 🙏🏻 henüz kanamam yok ama sancımda hafifledi biraz şükürler olsun beklemedeyim bakalım 🤧
PyrzAyz Dlkzz Doğru söylüyorsunuz gerçekten birde bu 3. Gebeliğim ilk ikisinde asla böyle bir durum yaşamadım o yüzden biraz korktum teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 🙏🏻🧡
catandgirlmom PyrzAyz benimde çok ağrım oldu doktor rahmin büyüyor doğuma hazırlanıyor ağtın olması normal dedi, eğer leke gelirse hemen sçyle progestana başlarız dedi bende leke de oluyordu progestan kullanınca geçiyor korkmayın içiniz rahat olsun
Udu PyrzAyz ben ilk ay hep regl olmak üzereymişim gibi agrı çektim bi sorun yaşamadık ama doktorum normal diyodu yine de doktorunla görüş
ecemsuuuuu PyrzAyz korkma canm bende yeni hamileyken çok kasık ağrısı çektim hamile olduğumu bilmiyodum hatta internetten araştırdım bebek yerleşiyor yerleşme ağrısı falan yaziyodu ona dayanarak test yaptım pozitif çıktı .. yani bebeğin tutunmaya çalışıyor rahime oyuzden ağrıyor 2 aya kadar cok agrimisti benimki sonra geçiyor ama
Azra41 PyrzAyz normal o haftalarda ben hamile olduğumu bilmiyordum kasıklarım,karnım, belim davul gibi olmustum sürekli wc ye gidip bakıyordum adet oldum mu diye aklıma hiç hamilelik gelmemişti
2prensesannesiiii PyrzAyz normal canım 6 haftayı atlattıktan sonra geçiyor 1 2 hafta benimde kasık ağrım çok oldu ama şimdi bulantı kusma göğüs hassasiyeti dışında şikayetim yok 8+3 üm