Aleynaerayy22 sancım flan yok şükür ama yatarken çok zorlanıyorum. Özellikle uykuluyken sağa sola dönerken uykudan uyanıyorum. Zaten magnezyum verdi bacak kasılmalarından dolayı. Kontrolüme de daha 15gün var.🥴🥴İnş erken doğum vs gibi bir şey değildir arkadaşın söylediği gibi. 🫣🫣🫣Zamanında gelsin, sağlıcakla gelsin kuzucuklarımız🤲🏻