nursomyurek Kızlar bugün hiç ağrımadığı kadar başım ağrıdı doktorum parol içebilirsin dedi içen var mı ya da sorun yaşayan?
Meloo14- nursomyurek Hamilelikte oluyor bence benim de ilk gebeliğim. baş ağrısı nadir günler de kendini belli etti. bende parol almıştım ama dayandım içmedim, onerilse bile sonuçta oda kimyasal canina tak ettigi zaman ic,kendini tutmani tavsiye ederim