Szynp ben 🤙🏼 Şakir bey 1 aydır yurt dışındaydı mecbur ona gittim çok iyi çok ayrıntı bakıyo ama baya pimpirik çok bunalıma soktu beni çocuk 1 hafta geriden geliyodu şimdi toparladı bende şakire geri döndüm sezeryan düşünüyorum az kaldı şakirin dikişi çok güzel ona devam 35 haftalığım