Nurcymz Merhabalar benim doğum kısmet olursa 12 Haziran’a denk gelecek , öğretmenim , 17 Haziran da karneler dağıtılıyor, tüm izinlerini öne alabiliyor muyum ? Yani hepsini doğumdan önce kullanmak istesem oluyor mu
123xyz Nurcymz 32.haftada ayırlırsınız çalışamaz raporu alarak ama sonraki izinleri öne alma durumu yok maalesef.Tatile denk gelen izinlerin kötü yanı bu.
DilanK Nurcymz doğum öncesi ve doğum sonrası toplamda 16 hafta izinli sayılıyoruz. Doğum öncesi en erken 32. Haftada izine ayrılabilirsiniz. Ama riskli gebelik olursa durum değişiklik gösterebilir onuda Allah nasip etmesin 🌸
Adel_Neva Doğum öncesi çalışıp izinlerini doğum sonrası kullanan duydum ama sizinki nasıl olur bilmiyorum muhtemelen rapor almanız gerekir
Nurcymz Cevaplar için cok teşekkür ederim ❤️o zman izinler tatile denk geliyor🥺 kötü oldu bu ,😞 sonraya alınıyorsa keşke önceye de alinsaymis kısmet 🥲
Adel_Neva Nurcymz benim de kısmetse doğum Mayıs görünüyor Mart başında izin hakkım başlıyor ikinci dönem başlayınca o zamana kadarki süreçte rapor almayı düşünüyorum