b1b1k inanın onu bilmiyorum hiç yapmadım bana yap dediler her türlü açtıracam dedim açtım numara falan değişiyor e devlet girş sonra bankaya para pasaport sahibi üzerine hat alma zorunluluğu gelmiş.. parayla dediğimde 100 200 veriyorsun 3 ay uzatıyorsun onur akaldıracaklarmış ocakta kanunla telefoncu bayii öyle dedi bi bayii sor netten bak