Halley38 anneliko__ Bende henüz almadım senin gibi kararsızım uygun yollu ve kullanışlı bişey düşünüyorum sunny baby viber ve prego aria model arasındayım bunlar kabin tipi
Bettuss_123 anneliko__ arada kaldığım bir kaç model var henüz araştırıyorum bende. Tek elle katlanabilir olması ve hafif olması başlıca kriterim.
Fearytail Biz de yeni aldık bagi neo, kış bebeği olduğumuz için puset takılabilen ama travel olmayan bir model arıyordum babymall de ilgilenen bey tavsiye etti öyle aldık. Katlanınca çok yer kaplamıyor
Supermom_ anneliko__ ben kanz s-go aldım. Sizin gibi kararsızdım ama mağazalara gidip gezdim görerek aldım çünkü ne kadar araştırsakta bebek arabasını görerek kendiniz seçin. Her yerini detaylı inceleme şansınız var. En azından gidip beğenip onlinedan da sipariş verebilirsiniz.
Hurmuz16 anneliko__ kesinlikle travel sistem almamalısınız benden size tavsiye tecrübeli anne olarak tek başınıza biyere giderken çok zor kendi araban olması lazım Kİ travel sistemi koyasın bagaja ben aldım hata yaptım bebeğim 1 yaşına girmeden hamiltonun kabin tipi arabasını aldım e bebekten heryere tek başıma gidiyorum minibüsle dolmuşla heryere şuan 2 ci bebeğime hamileyim onada kabin tipi kullanıcam ama bide kabin tipi olup puset takılan arabalarda var onlarıda tercih edebilirsiniz mesela joie nin bakmanızı tavsiye ederim
Tugcecanan anneliko__ travel sistem bana çok hantal ve ağır geldi, özellikle yatak olma özelliği çocuk büyüdükçe zorlaştıracak diye düşünüyorum. Bir kaç ay araştırdım bütün hepsi aynı tarz. En son mamas&papas strada ya karar verdim hem taşınması kolay hem de çocuğun boyu uzadığında ayak kısmı daha rahat olacaktır
Hurmuz16 96Hamisanne hafif olması özellikle tek elle açılıp kapanmasına yer kaplamayan ama çok kullanışlı olmasına dikkat edin ben hamilton kullanıyorum çokta memnunum tavsiye ederim e bebekten aldım
96Hamisanne Hurmuz16 başka neye bakmam lazım kuzum bana mı dönük olması lazım arabanın anneye mi bakması lazım
ada22 anneliko__ peg prego newbook aldık. Puset için ek aparata ihtiyaç olmaması ve emniyet kemerine de direk takılması güzel. Büyük tekerlikliği olduğu için tercih ettik, küçük olanlar sarsıntı yapıyormuş.