Detaylı ultrasona gittik rahimde açılma var riskli gebelik dediler 8mm le hastaneye yatırdılar 1 hafta içinde 2cm e çıktı açılmam. Vajinadan progestan fitil kullanıyorum günde 4 kez . Perinatoloji uzmanı rahim duvarının 5-5.5mm inceldigini söyledi serklaj önerdiler fakat o da riskli enfeksiyon kapma durumu ve dikiş atılırken kesenin patlama ihtimali olduğunu söylediler. Hergün tedirginim kızlar hastaneye yattığımda 19+3 dü. Şuan 21+4 . Birbirimize dua edelim inş