Mine14 32. Haftada değil de 37ye kadar çalışmak isterseniz doktor “analık çalışır” raporu düzenliyor. Bu raporda son çalışacağınız tarih yazılı. Örneğin 37. Haftanız 01.11.2022 tarihine geliyor diyelim. Bu tarihte doktora tekrar gidip “analık çalışmaz” raporu alıp bir önceki raporu kapatmış oluyorsunuz. Yani 37ye kadar çalışcam derseniz toplamda 2 rapor alıyorsunuz. Öncesi ve sonrası için. Bu kadar. Bu raporlar sgk ya hastane tarafından bildiriliyor ve otomatik olarak işvereninizin önüne düşüyor. 3. Rapor ise doğum yaptığınıza dair olacak. Bunda sizin yapacağınız bişey yok. Hastane otomatik olarak sgkya bu kadının bu tarihte doğum yaptığını zaten bildiriyor