Gnygns oznur29 ismin güzelliği neyse de öğretmenim ve doruk isminde tanıdığım butun çocuklar cok zeki cok akıllı. Eger biz isme yıllar önce karar vermesek kesin doruk koyardım herhalde. Miraç da guzel isim ama doruk bende bambaşka 🙈
Annesininumudu oznur29 bende oglusumun adını miraç düşünüyorum hatta yanına başka bi isim daha arıyorum
peloo oznur29 ay ben de eğer erkek olursa Doruk veya Miraç düşünüyorum 🙈 Doruğu hiç aklımda yokken rüyamda doktor Doruk geliyor yazmıştı kağıda 🙈 bakalım bgn cinsiyet öğrenmeye gidicez inşallah belli olur artk 16. Hafta olduk 🙈