Kızlar merhaba 38+1 de bugün tekrar muayene oldum açılmam hiç yok suyum azalmaya başladı bebeğim üç haftada sadece 100 gr alabildi doktor plesentanın artık yaşlanmaya başladığından şüphelendi salı günü tekrar bakıcak eğer açılma olursa suni vericek olmazsa sezeryen olucam bugüne kadar gündemimizde hiç olmamıştı sezaryen sizce iki gün içinde açılma olabilir mi🤔