Dün 37+2 de kontrole gittik, nstde sancım çıkıyomuş, muayene herhangi bi sıkıntı yoktu doktorum tekrar nstye yönlendirdi. Yine sancı çıkıyo dedi. Açıklık kontrolü yapmadı. 2.doğumum olucağı için ilki sezaryendi şimdi de zorunlu sezaryen olarak ilerlicez. Sancın olursa acilden gel dedi ama ben sancıyı hissetmiyorum. Biri tarif edebilir mi ?
Bi yandan bebek 39a kadar dursun gününü tamamlasın diyolar