Kasılmalar çoksa nst’ye bağlayıp serum veriyorlar. Bende 31 haftalık gebeyim doktorum magnezyum önerdi kasılma olmasın olursa da çok az ağrı olsun diye ben kullanılıyorum şükür henüz hiç kasılmam olmadı, sizde magnezyum alabilirsiniz eczaneden ayrıca muzda vs var onlarıda tüketebilirsiniz.