Irmakdkm Kızlarr kilolar ne durumda ? alındı mı yoksa 1 kilo gidip geliyo mu benim gibi 😀 bide karnım çok gergin doğrulunca farkettiriyo sizin ne gibi sıkıntılar var? Cevaplayın bakalım😘
HalisEbruoban Irmakdkm ben ayni kilodayim almadim ama bu gidisle alamam cunku yedi aylik bi bebegim var bide onu emziriyorum😀
Mrym_sld Bende 10+2 ☺️Bır ara verdım malum bulantılardan almaya baslıcam sanırım bu ara ıkı saatte bır karnım gurluyo sırf dursun dıye bıseler yeme ıstegı duyuyorum 😄kontrolum var carsambaya en son 8 haftalıkken gordum bakalım ne durumdayız cok mrk edıyorum 🤗
GizemC 10+3 ilk haftalarda 1kilo verdim şimdi ne alıyorum ne veriyorum hersabah tartılıyorum 57 de takıldım ama ilk aylarda almamak daha iyi sanırım sonra otomatikman alıcaz zaten 🤰
senayck 10+5 benimde daha kilo almadim bulantı falanda yaşamadım bu hafta reflüden dolayı yediklerimi azaltmak zorunda kaldım ama sık sık acıkıyorum
mervenin_bebisi Bende 10+2 iştahım biraz da olsa açıldı çok şükür bulantılar azaldı. Benim daha çok merak ettiğim şey cinsiyeti kızlar cinsiyetini tahmin etmek için yaptığınız şeyler var mı 🙈
Burjucan mervenin_bebisi ben öyle şeylere pek inanmıyorum açıkçası 10 gün sonra kontrolümüz var belki tahmin ederiz dedi doktor o günü bekliyorum :)
mervenin_bebisi Burjucan bende 12. Haftada ikili test için gidicem bakalım ne diycek 🤔 bende pek inanmam ama insan merak ediyor işte 😁
Hhhsssaaa Bendee 10+2yiim😍 şükür bulantı falan yaşamadım hiç ama çok iştahsızdım bir iki gündür az az yemeye başladım kilo verenlerdenim yani malesef🤷🏼♀️
senayck Irmakdkm bana folik asit dışında birşey demediler decaviti 16.haftada kullanmaya başla dediler değerlerde düşüklük falan varda o yüzden mi erken başladı acaba sizin