Miray81 Adet düzensizliğinden dolayı doğum kontrol hapı kullanıyordum, martta bıraktım Nisan ayında kimyasal gebelik yaşadım. Sonra her ay ilişki günlerini işaretledim falan bayağı takip ettim yok olmuyor. Sonra yazın kalabalık Bi şekilde aileyle tatildeyken hamile kaldım. Yani olmaz dediğim ay hamile kaldım, kalabalıktan dolayı hiç Bi şeye dikkat de etmedik, doğru düzgün beraberlik de olmadı, ona rağmen. O yüzden bebek düşüncesini kafadan çıkarmak lazım öncelikle. Ki benim ikinci olmasına rağmen çok stres yaptım