merhaba🌹Bir şey sorucaktım..biz 40+3 olsuk ve doktor 24 üne kadar beklememizi söyledi,bebek kanala yerleşmiş ama açıklık yok demişti 17 si gitdiğimizde eger doğmazsa 24 ü gelin biz başlatalım dedi..Bende çok çabuk kötü oluyorum gözlerim karalıyor ve kendimi kaybediyorum..Doğum anında ya kötü olursam ,kendimde olmazsam bebeğime birşey olursa diye tedirginim..Benim gibi olanlar varmı,yada doğum anında öyle olup nasıl müdahele ediyor doktorlar napıyorlar ??Lütfen yazarmısınız çok korkuyorum🥺