Lilyum35 merhaba kızlar 17 ekimde 3. gün embriyosu transfer edildi ama şuana kadar hiç bir şey hissetmiyorum normal mi ? tüp Bebek yapanlar tecrübelerini iletebilir mi acaba stres yapıyorum bunu düşünerek
Ozge-Ka Lilyum35 bence belirti arayıp kafana takma herkeste belirti olucak diye birşry yok ☺️ Olumlu düşün olumlu olsun inşallah tutunur ❤️
Busraaaa35 Lilyum35 tedavide en önemli şey moral lütfen olumsuz düşünmeyin ❤️ 3 kere transfer oldum her seferinde farklı oldu,belirti olmadan da tutuyor merak etmeyin 😊 bol bol vitaminli beslenip dinlenin.en güzel, hayırlısı sizin olsun inşallah 🤲
Paramedik16 Lilyum35 belirti kesinlikle aramayın banada 5.gün iki embriyo transfer edilmişti 7.gün hiç belirtim yok nasılsa tutmadı diye kan vermeye gittim kan sonucu bekleyene kadar idrar testi alayım sonuç negatif çıkarsa rahat rahat sigara içerim diyordum sürpriz anında çift çizgi çıktı ve inan hiç belirtim yoktu kesin olmadı demiştim meğersem ikizlerime hamileymişim çok şükür darısı başına 🙏🏻
Umutluanne1 Lilyum35 genelde belirti olmuyor canım . Tabii herkeste farklı . Havuç avakado ve kabak çekirdeği tüket . Sıkıca tutunsun inşallah sana stres olmaaa
Lilyum35 teşekkür ederim 🙏🏻 sizlerde ne gibi belirtiler oldu stres yapmamaya çalışıyorum ama düşünmemek de elde değil 😅
Ozge-Ka Lilyum35 bende karın ağrısı olmuştu biraz ama öyle adet olcakmışım gibi değil çok hafif. Normal hayatıma devam etmiştim başka bir belirti yoktu ☺️
Busraaaa35 Lilyum35 ilk iki transferimde belirti yoktu biri tuttu diğeri tutmadı,bunda sadece göğüslerim şişti ama o da adet belirtisiydi zaten,hatta teste gideceğim günün öncesi vücudum boşaldı gibi oldu dedim tamam tutmadi artık.ama şuan 25 haftalık olduk çok şükür 🤲
Lilyum35 amin 🙏🏻 bana da iki embriyo transferi yapıldı umutlanmak istiyorum çok bekledim çok yoruldum
Tupbebekyolculugum22 Umutluanne1 normalde avakadoyu ezip içine 1 sarımsak zeytinyağ limon tuz koyuyorum ben tüp bebek te veya hamileyken sarımsak eklesek sorun olur mu acaba doktorunuz bir şey dedi mi size bana maydonoz ve çiğ sogan yeme dedi hemşire ama ben unuttum sarımsak olayını sormadım bilginiz var mı?
Melekkkkkkar Lilyum35 hiç bir belirtim olmadı 8+6 haftalik gebeyim benim 3. Gün embiriyorusydu . Belirti aramadım hiç Havuç suyu çiğ kabak çekirdeği avokado yumurta balık bunları tüket ve bol bol su iç mümkünse hazır su tüket benim yaşadığım ilde musluk suyu içilebiliyor ama ben tüketmiyorum İnşallah bebeğin sana tutunur
Lilyum35 sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ve suyu dışardan alıyoruz ama özellikle yediğim Bir şeyler yok dr hazır gıda tüketme yeter dedi bol bol su içmeye çalışıyorum
Lilyum35 Tupbebekyolculugum22 ben avakodoyu ezip içine limon ve bal.katip yiyorum tavsiye ederim onu da 2 sefer yaptım 🙈
Umutluanne1 Tupbebekyolculugum22 maydanozu duydum ama soğan ve sarımsak hakkında bana bişey demediler canım . Ben çiğ sarımsak tüketmiştim . Avokadonun tadını bastırması için çiğ sarımsak rendeliyordum
Busraaaa35 Bir de avokadoyu ezip bal ile karıştırıp yiyebilirsin,ben özellikle kırmızı et,somon balığı,kabak çekirdeği,fındık, fıstık ile beslendim. Tabi bunlar bizi rahatlatan şeyler sadece 😊 nerde yaptırdınız acaba transferi
Allahvargamyok Lilyum35 nirmal canım belirti olmaması ben tüp bebekle 5 haftalık hamileyim halaa hicbir belirtim yok 😊
Busraaaa35 Lilyum35 ben de İzmir’de irenbe tüp bebek merkezinde yaptırdım canım inşallah güzel sonuçlarını alırız ❤️
Ftmmma Lilyum35 hiç stres yapmayın lütfen zaten kullanılsn ilaçların da etkisi oluyor. Test gününe kadar bence vücudunuzu dinlemeyin 😊🌸