39+4’ e geldik sonunda.
Doğumla alakalı hiçbir belirti yok üç gün önce doktordaydım sancım hiç çıkmadı suana kadar da hiç olmadı ama 2cm açıklık var dedi doktor süreci hızlandırmak için ne yapabilirim? Yürüyüş, hareket vs kesmiyor artık, eşimde korkuyor yaklaşmıyoruz birbirimize😅 nasıl olcak bilmiyorum salıya kadar doğuramazsam her gün hastaneye gitmem gerekecek ve bunu da istemiyorum. Ben ne yapacağım ya?