Merhaba,
Herkese faydalı olacağına inandığım bir soruyla geldim. Malum gebelikte tansiyonunuza dikkat edin diyorlar. Onlarca para döküp tansiyon aleti alıyoruz. Ama sizce hangi koldan ölçmek daha sağlıklı bir sonuç verir?
Doktorunuz bu konuyla ilgili bir fikir verdi mi?
Örneğin: gebeliğin başından beri artılmed kullanıyorum. Sol düşük sağ yüksek çıkıyordu. İnternette sağdan ölçüm daha sağlıklı veriler verir yazınca ben sağdan ölçmeye başladım.
Şimdi omron aldım. Onda da sağ düşük sol yüksek. :)) Hatta Omronu sola Artılmedi sağa takıyorum aynı değeri gösteriyor ama sürekli iki tansiyon aleti ile bakmak saçma yani :))
Doktorlarınız bir şey dedi mi?