atiyeee687 rica ederim, ve birde şunu ekliyim ben hemen iyileşmem lazım bebeğime kendim bakmam yetmem lazım kafasındaydım ilk günler ve sürekli kalkıp yürüdüm inatla yardım bile almadım levabo falan giderken eve gelince de hem yürüdüm hem iş yapmaya çalıştım normale dönmek için, bu kadar kasmaya gerek yokmuş şimdi düşünüyorum da, sadece yürüsem daha güzel olurmuş iş falan yapmayın ağır falan kaldırmayın sakın sürahi bile ve geçici bi süreç dinlenmenizi de ihmal etmeyin