SemaArin KIZLAR 25 HAFTALIK HAMİLEYİM BEBEK ŞAMPUANI, ATEŞ ÖLÇER, ÇAMAŞIR DETERJANI VE YUMUŞATICI, BEZ VE ISLAK MENDİL, PİŞİK KREMİ BUNLAR İÇİN DAHA ERKENMİ DOĞUMUMA YAKINMI ALAYIM YOKSA ALIP KOYUYUMMU SİZLER NE MARKA HANGİSİNDEN ALDINIZ SAYDIKLARIMI ???
Paw SemaArin ben 23+6 yık ateş ölçer hariç hepsini aldım. Malum ülke şartları herşeyin fiyatı her gün yükseliyo. Mustela aldım ben şampuan pişik kremi falan deterjan uni baby ıslak mendil ve bez sleepy
Karadasesra SemaArin valla herşeyin fiyatı gün geçtikçe katlanıyo bana kalırsa almaya başla yavaş yavaş
Tiiffany SemaArin bez ve sampuan konusunda stoklamanızı tavsiye etmem acıkcası.cunku her bebege şampuan ve bez yaramıyor. Keske yarasada stoklasak Diğerlerini uygun gorduyseniz alabılırsınız tabi. Birde sampuanın ph degeri cok onemli. Üzerinde ph degeri yazar ona dikkat edin lütfen
eylulicten SemaArin o haftalarda aldim. Anca kiyafetleri yikayayim derken bi kutu deterjanim bitmek uzere zaten 😊
Karadasesra Paw bende mustela aldım herşeyini ateş ölçerde de kulaktan ölçer tavsiye ederim ben omron marka aldım biraz pahalı ama alında temassız ölçerler bazen ortam ısısınıda baz alıyormuş ve önemli olan iç ateşmiş o yüzden kulaktan ölçer daha faydalıymış
Paw Karadasesra koltuk altı olandan var evde ölçebilirsen en sağlıklısı dediler diye bi şansımı ondan yana kullanmak istiyorum inşallah ölçtüren bi bebek olur 😄
Tugbacmnn İndirimde ne bulursanız kapın bende 26 haftalık hamileyim bu aralar olan indirimleri hep takip ettim bide kızlar haftaya cuma BİM’e koşun derim 😁 ana kucağından tutun mama sandalyesine ilk ay oyuncaklarına bi dünya şey geliyor ilk kez bi aktüel için bu kadar heyecan yaptım bi çoğu listemde olan ürünlerdi
Karadasesra Paw herkez farklı bişey söylüyo zaten 😀 banada en önemlisi iç ateş o yüzden kulaktan ölçer al dediler hatta internetten araştır popodan ölçüm varmı ilk defa duydum ve çok saçma geldi en çok popodan ölçüm sağlıklı diyolar algılayamadım o nasıl bişeyse
Gamzeerdgn SemaArin ben 25 haftasına kadar bır sürü seyini aldım odasını falan aldım bır sürü şey aldım bence erken değil malum fiyatlar artıyor degısıyor
ezgikrby SemaArin biz de 26. haftamızdayız Trendyol’da indirime gidiyo alıp alıp koy bence 😂 şampuanı Mustelanın 3’lü setini, deterjanı, yumuşatıcı, emzik ve biberon yıkamak için olanları Uni Baby aldım, bez ve ıslak mendilde de Sleppy aldım 🐣
tsmmst SemaArin bence erken değil arkadaşların da söylediği gibi herseyin fiyatı hergün uçuyor. Ben de ateşölçer bakmaya başladım 25.haftamdayım ben de, kanz marka kullanıyor arkadaşım hem kulaktan hem de temassız ölçüyor konuşuyor falan beğendim, ama başka önerilere de açığım. Alt açma bezi, ıslak mendil gibi şeyleri şimdiden stokla diyorlar tecrübeli arkadaşlar, ama bebek bezini önermediler cünkü her bebeğe her bez uygun olmayabiliyormuş. Onun dışında bence herseyi yavaş yavaş almalı diye düşünüyorum 🥰
Bebisinizz SemaArin bende 21 haftalığım haftaya hem detaylı ultrasonumuz var hemde 22 haftalık olacaz inşallah her şey yolundadır da bizde o zaman almayı düşünüyoruz 🥰
MinnieMouse SemaArin Ocak ayında maaşla birlikte her şeye zam gelmesi mümkün canım alıp alıp koy kenara. Kapağını açmadığın sürece ıslak mendile kreme beze falan bişey olmaz. Bez fazla stok yapma ama her bez her bebeğe iyi gelmeyebiliyor
denizasigi SemaArin bence vernel alma bebegin zaten kokusu cennet gibi yumasitici zararlı sadece granül sabun alın bebeğin kiyafetleri için. vernel ben almadım sadece sabun aldım