Kizlar bugün aşi parasi diye bişey duydum yani onceden olan çocuğunuz varsa onun aşi kartini alıp kaymakamlığa goturuyosunuz 2 ayda bir 300 tl yatiriyo sanirim bide hamile olanlara ayri yatiriliyormus aşi parası İstanbulda yaşiyanlar böyle bsiey varmı varsa nasil yaptiniz