MrvveyZgc bizim de iki kedimiz var. Küçüklüğümden beri kedilerle köpeklerle iç içeydim ve bu zamana kadar hiç toksoplazma geçirmediysem bundan sonra da geçirme ihtimalim çok düşük diye düşünüyorum. Ama tabi toksoplazma negatif çıkınca her ihtimale karşı kedilere de toksoplazma testi yaptırdık. İkisi de negatif çıktı. Daha önce de geçirmemişler yani. Şuan tuvaletlerini de ben temizliyorum, temizledikten sonra da ellerimi iyice yıkıyorum. Her ay da iç dış parazit yaptırmamızı önerdi veteriner hekim. Bu hastalığın yıkanmamış sebze meyveden geçme olasılığı daha yüksekmiş. Örneğin hastalığı taşıyan kedi geldi marula işedi ve yıkamadan yedin geçmiş olsun.