engineermom_ Merhabalar ben gebeliğimi duyduğun andan itibaren günde üç tane hurma yiyorum ama erken doğum riskine sebebiyet verebilir diye yazılmış çoğu yerde. Hurma yiyen arkadaşlar ne düşünüyor yazabilir mi?
Gamzeerdgn engineermom_ ben yemiyorum erken doğum rıskım olduğu için doktorum yasakladı bence her gün yemek yerıne arada yeseniz ıyı olue
Beyhanertekin engineermom_ evet erken doğuma sebep oluyor canim benim ilk gebeligimde öyle olmuştu açılma yapıyor. Günde 1 tane yerseniz sikinti olmaz ama başlarda 3 tane cok gibi. Çünkü hurma cok lifli bi gıda 1 tane yeterli.