genccanne Arkadaşlar 32.Haftamda kontrol olcam pernatoloji bölümüne direkt giriş yapınca Nst öektirip öyle doktora giriliyor değilmi bilmiyorum ama sanki kadınlar önce nstye gidiyor ordan muayene gidiyor gibi gördüm bilgisi olan varmı
Nutelllaa genccanne riskli gebeliği bilmem ama normal kadın doğumda 34 dem sonra nst istemiyor ve dediğiniz gibi önce nst çektiriyorsunuz sonra doktora gidiyorsunuz
Tugcecanan genccanne 37+4üm ve nts ye 35den beri giriyorum 3 günde 1, hiç direk nts ye alınmadım. Doktor önce muayene ediyor sonra nts ye gönderiyor bizi işimiz bitince de sonucunu gösterip çıkıyoruz hastaneden 🤷🏻♀️
bsradyc genccanne bende 33. Haftadayım perinatolojiye gidiyorum geçen hafta gittiğimde sıra beklerken hemsire 32 ve üstü olanlar sırası gelene kadar nst cektirip gelsin dedi önce nst cekindim sonra muayene oldum ama her seferinde mi aynısı oluyor yoksa öyle mi denk geldi bilemedim bende ilk kez o gün girmiştim nst ye cünkü
genccanne Tugcecanan Ooo 35ten sonra 3günde bir mi kontrol ediyorlar Ben 28de gittim doktor baya sertti soramadım ne zaman geleyim diye 1ay da kontrol oluyordum o yüzden tam 32 ye denk geliyor diye düşündüm inşllah geç kalmış olmam
genccanne bsradyc Evet bende öyle görüyorum ama eminde olamadım olmazsa sekretere sorucam ona göre geçicem
Tugcecanan genccanne yok bizim bebişin kilo problemi olduğu için doktor sık sık çağırıyor normalde haftada 1 oluyor nts
Tugcecanan genccanne doktor zaten hamileliğinizin ilerleyişine göre size bilgi veriyor nts ye ne zaman gireyeceğinize dair herkesin aynı olmayabilir nts ye başlama tarihi