Ben hayatımdaki en yüksek kiloda hamile kaldım 71.5 ultrasonda keseyi gördüğüm gün diyetisyen randevusu aldım çünkü doktorum 5 kilo alan gebemde var 45 kilo alanda bu senin elinde sakın unutma bebeği 3 ay sen beslemiyorsun daha önceki olan depolarını yiyor dedi. Herkes ye iki canlısın dicek yapma dedi. Ve direk gebe beslenme uzmanından randevu alıp gittim şimdi o ne derse öyle yapıorm. İlk 3 ay verdiğim her kilonun bana kar olduğunu söyledi doğumu da en az 10 en fazla 12 kg ile tamamlayacağımızı planladığını doğum anında 6 kilosunu vereceğimi geri kalan 6 kilonun da 6 içinde kendi kendine gideceğini bildirdi