Bizde aldık 1 ay sonra kullanmaya başlayacağız sanırım. Bebiş doğmadı,bekliyoruz. Kurulumu kalitesi güzel. Yatağı ince ama ben tayinci olunca beni idare etsin diye sitesinden aldım,daha sonra kullanıma bağlı yatağını değiştiririm. İlk başlarda reflü yatağı ile birlikte kullanmayı düşünüyorum. Taşınması katlanması çok güzel. Portatif ve çok amaçlı. Kullanır satarız diye düşünüyorduk ama kalitesini görünce 2.bebeğe bile kullanılır dedik,yatak olarak kalın alabilirsin ama park yatak anne yanı deyince elele madre. Sadece sallanma özelliğinden emin olamadık ayakları içe kapanıyor gibi geldi ama uzun süre kullanmadık yada biz mi yapamıyoruz acaba diye düşündük.