berosunannesii hastane çantama emzirme yastığını koymalı mıyım? şunu da kesin koy dediğiniz şeyler var mı
fatmaa37demi5 berosunannesii çok büyük kolaylık oluyor özellikle sezeryan da. Çünkü dikişler yüzünden zaten eğilme fazla olmuyor acıdan bende öyle olmuştu.
berosunannesii PapatiA evet sezeryan olacağım bir de emzirirken zorlanırım diye yanıma alayım mı acaba dedim
berosunannesii fatmaa37demi5 evet haklısınız ben de götüreyim en iyisi eğilmek falan düsünmeye başladım şimdiden zor 😞