suledemrrr 37+2 yiz 1 cm açıklığım vardı çok fazla kasık ağrım var ve karnım taş gibi böyle bir durum yaşayan var mı neden olur acaba
JaleTogrul suledemrrr bebek buyudugu icin sertlesme olmasi normal artik yeri eskisi kadar genis degil cunki🥰
Serife_1503 Bende 37+4 üm aynı şeyler bende de var benim açıklığım da 1.5 cm o sertlik kasılma sayılıyor dakika tutun bence
tombul0bebek Serife_1503 benimde öyle 2 3 gündür pztsi kontrolüm var açıklık olunca doğum ne zaman oluyor
suledemrrr Bende bilmiyorum açılmamı ilerletmek için günde 4 hurma ananas yemem gerektiğini söyledi ebe bol bol merdiven in çık dedi pilates topunun üzerinde zıpla dedi yapmaya başladım perşembe kontrolüm var bakalım