Supermom_ evde ben kendim uclarından kestim kırıklarımı düzelttim valla kendime gelmiş kadar oldum hepsi hurafe bosversene insanın moral motivasyonu yerine geliyo cidden ben kuaförlere güvenmediğim icin kendim kestim onlara azcık bisi diyosun kel bırakırcasına kesiyorlar kestir gitsin