Kızlar ben biraz panik atak hastasıyım 😄😄
10 gün önce doktora gittiğimde daha 5 haftalıktık şimdi ise 6+3 olduk
Fakat benim tuvalete çıkma dışında bir belirtim yok mide bulantısı filan hiç yaşamadım
Kesenin boş olma ihtimali varmı ondan mı hiç belirti olmuyor acaba diye düşünüyorum
Yada benim gibi hiç belirtisi olmayan var mı