Bende enox kullanıyorum 8+2 deyiz yanlış vurmadan kaynaklanıyordur bi kere bende yanlış vurdum morardı anında ama şuan hiç bi morarma yok 4 buçuk haftalıkken daha vurmaya başladım iğneyi batırdıktan sonra da yavaş yavaş verin ilacı bi anda vermekte acıtıyor bide arkadaşların dediği gibi iki parmağınızla sıkın iğneyi dik tutup vurun