Beyzaince Evet benim tam 39haftalikken nişanım geldi ve 39+1de doğurdum tabi nişanım geldikten sonra bütün gün bol bol yürüyüş yaptım merdiven inip ciktim acilmami artırsın diye, öyle buyanda gitmededim hastaneye hemen çünkü Nisan gelince öyle hemen gitmeye gerek yok eğer suyunuzda gelirse durmayın gidin hastaneye ben gittimde tam 6cm açıklığın vardı ve 1sattr kızımı doğurdum😊🥰