Tatliavakoda Kizlar cok korkuyorum ya benimki dış hemoroit devlet hastanesinde yapacam dogumumu nasil olacak ikinirken iyice kotu olursa surekli o kafamda. Varmi aranizda benim gibi olup normal dogum yapan
Miniklerim22 Tatliavakoda ben varım bnmde dısta vardı ilk dogumumda coook kotu oldu gül gibi oldu ama gecti gecşyor yani kuculduler ama simdi yine hamileyim tek korkum hemoraid 😥
Narenciyesunumsever Benimde var hemde şuan çok kötü 4 tane üç vermiş o kafa şiş ki hepsi doktora bi soracam Tatliavakoda
zeynepikra_61 Tatliavakoda Bende şurada bekliyim 🤷🏻♀️ henüz doktoruma sormadım bir sorun olmaz diye düşünüyorum ama 🤷🏻♀️
Tatliavakoda 12Kbra12_ makat bolgesinde şişlik boyle meme başi gibi oluyo zaten olsa kesin anlarsin yani
Tatliavakoda Narenciyesunumsever Ben sordum genel cerraha sorman gerekiyo normal doguma onay verirse normal yaparsin yoksa sezeryan dedi ama ben iki tane dogum yaptim ikiside normal bunuda normal yapmayi cok istiyorum
Tatliavakoda Narenciyesunumsever gercekten benim de cok kotu afedersin ama normal tuvaleti yaprken bile aşiri şislik oluyo dogumda dusunemiyorum
Burcusko Ben doktora sordum normal doğum sırasında çok fazla morarma vs.olursa sıkıntı olur bunu da gidişat belirler, şimdiden sezaryen deyip geçmek ya da istemek kolaycılık olur dedi.