Tupbebekyolculugum22 merhaba,bizde hiç embriyo kalmamıştı 2 tane vardı ,biri 3. Gün, diğeri 4. Gün,transfer etmemişlerdi bize, bu sorun neden kaynaklı olduğunu söylediler mi size? Bi doktor diyoki sperm morf,ileri hızı düşükse ondan kaynaklı, başka bi doktor yumurta kalitesizliğinden kaynaklı diyor ,benim eşimde de morf 1, ileri hız %20 ,doğal yoldan zor diye tüp bebek denedik ,onda da olmadı 😓biz birazda tecrübesizlikten hiç bi takviye kullanmamıştık söyleyende olmadı ,belki kullansaydık en azından kalitesi artardı heralde