Kadze yüzde şişlik oluyor ama gün içinde geçiyor tansiyon sıkıntım olmadı şükür evde çok aktifim ama yürüyüş çok yapamıyorum çünkü karnım çok büyüdü fü ve bu belim kırılıyor gibi :(bu haftaya kadar hiç çatlağm da olmamıştı hep badem yağı bebe sürdüm ama sabah bi baktım kılcal lar oluşmuş :(