Bende ağrı değil fakat batma oluyordu o meğer sanciymis bu gebelik işleri hiç belli olmuyor yani. Sancı desem yalan olur demesem yine yalan olur 🤦🏼♀️ fakat çok rahatsizsan bi doktora görün canım gerçi ilaçta kullaniyormussun. İnan ben 33. Haftadan beri ilaç kullanıyorum ama hala daha nst de sanci çıkıyor doktor suyun nisanın gelmezse ağrın artmazsa dayan dedi 3 haftadır dayanmaya çalışıyorum.