Nz27 Niye korkuyosnz ki agda acıtmıyorda yıllardır giderim 34. Haftam biticek gidiyorım da bi zararı yok ztn keske dogumda agdaaa gbii olsaaa:))
Nurguler Dovlly bende alttan muayene ederler diye gittim 36.haftada ağdaya ama normal muayene etti boşa gittim doğuma kadar da tekrar çıkmaz sanırım kaldık böyle 🤣