Fatmarumeysa_154 Merhaba hanımlar 37 haftalık hamıleyım bı kac gündür şeffaf renk su gibi akıntım oluyor birazda uxuyor normal mi sizce birazda fazla oluyor bilgisi olan cvp vere bilir mi acil
Sedamete Fatmarumeysa_154 canım hastaneye git istersen suyun gelmiş olabilir zaten 37deymişsin doğum belirtisi bence
Bebetonun_motheri 123mirza Fatmarumeysa_154 o sikayetten dolayi hemen acile geldim ve yatışım yapıldı o gelen suymuş damla damla kesinlikle evde durmayin
Sedamete Fatmarumeysa_154 az az geldiği için sızıntı filanda olabilir canım tabii bizler bilemeyiz doktora gitmelisin ikiniz için de en sağlıklısını doktor söyler
123mirza Bendede geliyor 38+2 oluyoruz yarın böyle idrar gibi aynı ama bilmiyorum benimkinin hareketleri ara ara duruyor ara ara da masallah iyi ama işte korkuyor insan
Fatmarumeysa_154 Bebetonun_motheri genelde tuvaletim geldıgınde fazla gelıyor veyq yapınca fazla gekiyor peceteyle sıldıgımde pecete emıyor
Bebetonun_motheri Fatmarumeysa_154 Korkma canim benim Ama benimki seninki gibi degildi bildigin cisimi yapiyor gibi hissettim damla damla gelmis İnsallah herkesin ilk önce suyu yerine sancisi gelir o suyun gelmesi cok zor Sancin yok ölüp bitiyorsun🥺 Ama sonunda cok şükür diyorsun❤️