Hale29 Minikimsinn banada arkadaşlarm karnın aşağıda demişlerdi dr uma sordum normal dedi cunku bebek ilk başta kasıkta oluyor yavaş yavaş yukarıya doğru çıkıyor doğuma doğru tekrar aşağı iniyor sıkıntı edecek bisey yoktur eminim
nilsmomy Minikimsinn valla benim 24 ten sonra falan hafif yukarı çıktı, zaten 17 de falan ayva göbeği gibiydi çok bir karnımda yoktu. Normal yani
Ulkeylann Ağrın sızın lekelenmen yoksa normaldir telaşlanmayın bence . Rahatlamaniz adina doktorunuzu arayıp bilgi alin bence.
Minikimsinn Ulkeylann teşekkür ederim bel ağrım dışında agrm yok bel agrimda ara sıra her zaman oluyor
Minikimsinn Hale29 bana kimse demedide sadece oyle hiss etdim korkdumda kendi kendiliyimdenn) inşallah sağ salamat alirsin kucagina canım 💕