Aysegulccc 8 gun oldu doğum yapalı kanamam kötü kokulu olarak geliyor 2-3 gündür nedendir ? Yaşayan oldu mu
fatmaa37demi5 Aysegulccc benim de 23 gün oldu ama öyle bir durum yaşamadım. Bi yerde bu durumun enfeksiyon belirtisi olduğunu okumustum ama ne kadar doğru olduğuna emin değilim. Bence doktorunuza bi danışın