Duyguuu488 benim eşimde cinsiyeti öğrendiği günden beri babamın adını koyucam diyor asla kabul etmedim direndim pes eden o oldu :) ha şunu da ekledim al bebeği karnına koy bulantıları,ağrıları,uykusuz geceleri çek ondan sonra bana gel de babamın adını koyucam karışmam bile dedim 😅eşim istiyor diye göbek adını koyucam kimlikte asla yazmasına müsade etmedim sizde söyleyin iki adı olsun ama kimlikte annenin adı yazmasın diye belki kabul eder